czwartek, 1 maja 2014

Autorka ;P

Tak troszkę o mnie ;)

Ulubiony kolor: Zielony
Ulubione warzywo: Ogórek
Ulubiony owoc: Arbuz
Ulubiona piosenka (1D): More Than This
Ulubiona piosenka (rap): Chada ft. Hukos, Sitek, Jarecki, Pezet, PIH, donGURALesko - Niesiemy prawdę
Ulubiony film: This Is Us <3
Ulubiony aktor: Lucas Till
Ulubieniec z 1D: Nialler <3
Ulubiona książka: Kajamoko ^.^
Ulubiona pora roku: Lato
Ulubiony serial: Ranczo
Hobby: zawsze odpowiadam ONE DIRECTION ;D
Czym zajmuję się w wolnym czasie: Piszę Angera* i inne moje fanfiction, śpię xd, słucham muzyki, błądzę w internetach i takie tam :D
Przyjaciółka: Elcia ;**
Mieszkam: na wsi xd
Wiek: we wrześniu 16 :)
Szkoła: w czerwcu kończę gimnazjum, potem klasa humanistyczna lub policyjno-prawna
Czemu Re: niektóre Directioner zapewne znajdą będą wiedziały o co chodzi xd a Ci co nie, to trudno :P

Z takich krótkich to chyba tyle, powiem jeszcze, że mam poważnie coś z głową xd Zaprzeczam sama sobie, kocham Irlandię (od kilkunastu lat, nie było to spowodowane tym, że Niall jest stamtąd) ;P
Inne istotne rzeczy będę tu osobie pisała w kolejnych dniach :P A jak ktoś koniecznie chce odpowiedzi na jakieś pytanie niech zajrzy na mojego aska (link po prawej stronie na pasku xd) może znajdzie odpowiedź, a jak ma aska niech zada pytanie, albo po prostu zapyta się o coś w komentarzu. To chyba tyle. Amen :D

*Anger - jedno z fanfiction które piszę, moje ulubione

Brak komentarzy: