czwartek, 1 maja 2014

Nowy Start! Zmiany. Ogłoszenia parafialne ;P

Postanowiłam zacząć tego bloga od nowa ;) W związku z tym usunęłam wszystkie wcześniejsze posty :D (nie były one wcale ciekawe -,-)

Cały blog, od teraz będzie się dzielił na siedem kategorii :)
1. Moda i Uroda 
W tej kategorii jak sama nazwa wskazuje, znajdą się różne stylizacje i ciekawostki z dziedziny mody i urody. Będą tu również zdjęcia, porady, triki i wszystkie takie rzeczy ;)

2. Muzyka
Chyba to nie potrzebuje obszernego komentarza; hity i kity muzyki, nowe teledyski, co mi spodobało się w muzyce, a co nie, różne informacje o wokalistach, zespołach ;) 

3. One Direction
Czyli cały mój świat! Zdjęcia, informacje, imaginy. Czego tylko dusza Directioner zapragnie :D

4. Tapety 
Inne niż te z 1D. Krajobrazy, elementy przyrody ożywionej i nie, zwierzęta, itp :) A wszystko w najlepszej jakości wprost z portalu tapeciarnia.pl ;*

5. Ja i o mnie 
Moje graty, przemyślenia, kartki z kalendarza i pamiętniki. Odpowiedzi na pytania, zdjęcia zrobione przeze mnie czyli jednym słowem wszystko o autorce ;)

6. Sentencje i ciekawostki
Memy, sentencje, graty z bezużytecznej wiedzy xd Newsy i informacje, którymi chciałabym się podzielić, a nie przyporządkowały się do żadnej innej kategorii. 

7. Info 
Informacje dotyczące bloga, zmian na nim i wszystkie inne sprawy organizacyjne.   

Jeśli ktoś widział tego bloga wcześniej, zauważy milion zmian jakie tu nastąpiły. Zniknęły niepotrzebne graty z pasków (bocznego i dolnego), ale pojawią się nowe i zaktualizowane dodatki ^.^ Zostanie zmieniony wygląd graficzny bloga, opis i takie tam ;d Myślę, że nowy blog spodoba wam się bardziej niż poprzednie ''flaki z olejem'' ;P Także tego, ja zabieram się do pracy nad blogiem i postami tematycznymi, a was proszę o komentarze <3

Brak komentarzy: