poniedziałek, 5 maja 2014

Rap w mojej playliście

Postanowiłam w tym krótkim poście pokazać wam 24 piosenki z rapu, które najbardziej lubię. Trochę ciężko było tyle wybrać, ale jakimś cudem mi się udało. Tak więc moja święta 24 rapu *.*

*numeracja jest przypadkowa, nie ma nic wspólnego ze stopniem lubienia danego utworu.

1. Sokół; Pyskaty; Małpa - Gubię sens
2. Chada; Hukos; Sitek; Pezet; PIH; donGURALesko; Jarecki - Niesiemy prawdę
3. Chada; Hukos; Sitek; BRO - Dranie tak mają
4. Pezet; Małolat; Małpa - Nagapiłem się
5. Sitek; donGURALesko; Pezet - Trzej królowie
6. Buka; Rahim - Wraca monster
7. BRO - Ile z tego mam
8. BRO - Machine Gun
9. BRO - Twoja kolej
10. BRO - Zanim spadnie deszcz
11. BRO - Siostry
12. BRO - Bez granic
13. Buka - Dance Macabre
14. BRO - Droga do celu
15. BRO - Gorzka czekolada
16. Buka - Wznieśmy toast
17. Buka - Analiza
18. Buka -  Achtung
19. Buka -  Proszę
20. Buka; Skor - Przebiśniegi
21. Buka - Orchidee
22. Pezet - Na pewno
23. Pezet - Noc i dzień
24. Pezet - Spadam

Noom ;) Oczywiście jest tego o wiele więcej, ale no przecież nie wymienię wam całego folderu z rap'u ;P Jak widać można wyróżnić dwóch głównych raperów; Bukę i BRO (moich ulubionych ;* ) noom także tego ;P

Brak komentarzy: