czwartek, 1 maja 2014

Kartka z kalendarza; 1 maj 2014

Pogoda: Było bardzo ciepło, chodziłam sobie w krótkich spodenkach *.*

Dziś pół dnia przesiedziałam z Leną (półtora roczna bratanica) - standard. Wiecznie muszę siedzieć z tym dzieckiem; i co z tego mam? NIC. Ugh.... W przerwach gdy mój brat ją karmił albo coś, zaktualizowałam tego bloga :) Dziś nie zrobiłam nic czemu warto by poświęcić uwagę, no ale postanowiłam, że będę tu pisała kartkę z kalendarza każdego dnia, także tego... Porządek musi być :P (ciekawe na jak długo xd) Jutro wybieram się do Elci i zostaję na noc *.* Noom, dziś pierwszy z czterech dni długiego weekendu :) Ósmego mam badania, więc nie będzie mnie w szkole, a 12 prawdopodobnie dostanę nowy telefon *.* A właśnie, muszę sobie obudowę zamówić na allegro :P Nie przedłużam, to chyba z dziś tyle :)

Brak komentarzy: