piątek, 2 maja 2014

Mój ask ;P

KLIK

Chciałam wam dziś pokazać ogólnie mojego aska, ale będzie dość krótko i na temat :D

Ogólnie aska założyłam już spory czas temu. Przez pewien czas go nie używałam, ale pamiętam, że miałam go będąc jeszcze w podstawówce o.O
Na chwilę bieżącą wygląda on tak;
Na avku widnieje moje jakże urokliwe zdjęcie ;P Ilość like zmieniła się już podczas pisania tego posta, także tego xd Anonimy wyłączyłam, ponieważ denerwowały mnie hejty i zaczepki o nie wiadomo co o.O Miałam kiedyś prezenty na koncie, ale gdy miałam włam usunięto mi je wraz z ok. 1000 like i 100 odpowiedziami ;( Jednak mimo to udało mi się uratować konto ^.^
To chyba tyle o moim asku, ogólne lubię ten portal - jest całkiem spoko xd Kiedyś dodam jeszcze listę fejmów, które obserwuję :)

Brak komentarzy: